Klachten

Bij SNO Leusden zijn we er ons als geen ander van bewust dat er altijd ruimte is voor verbetering. Schroom niet om met iets wat u dwars zit naar een van onze medewerkers te stappen. Bij SNO zullen we elke klacht even serieus nemen en behandelen.

Er zijn verschillende mogelijkheden om uw klacht in te dienen:

  • Ongenoegen over de gang van zaken binnen SNO kunnen mondeling ingediend worden. Een klacht kunt u alleen schriftelijk indienen bij een medewerk(st)er. Dit is noodzakelijk voor een correcte afhandeling van de desbetreffende klacht.
  • U kunt via het contactformulier op de website een klacht indienen. De klacht zal dan direct bij een leidinggevende binnenkomen.
  • U kunt uw klacht direct mailen naar onze klachtenfunctionaris, Jeff van der Bult of Merlot van der Schaaf. Zij zijn te bereiken via jeff@snobarneveld.nl of info@snobeleid.nl.

In onze klachtenregeling kunt u meer lezen over onze klachtenprocedure en de stappen die u kunt nemen wanneer u er met de medewerkers van SNO niet uitkomt.

Klachtenregeling Sportieve Naschoolse Opvang